Thursday 23 April 2015

Fantasi

Tajuk fantasi? Apa saya nak cakap ar? Kalau fantasi , saya harapkan kisah cinta yang happy ever after..ahahahahaahahaha.. fantasi kan tajuknya.. betullah tu.. saya harapkan sa menjadi princess dan ada prince yang datang menunggang kuda akan datang jemput saya.. aisehhhhhhh.. ala ala kartun tu la.. kan best.. n lebih bagus kalau kita yang study di perantauan ni ada tu pintu doraemon.. Tahu apa kegunaan pintu tu kan? hehehehhehhee.. kita boleh pulanggggg bila-bila masa!!!!!!!!!! wuuuu...
Kalau jadi princess cam Barbie kan best.. saya sampai hari ni pun masih suka kartun2 barbie.. malah ada koleksi nya.. Cerita barbie sentiasa berakhir dengan ending yang gembira kan?
Tengok la prince2 dia pun semua handsome2..
hurmmmm.. kalau kita ni,susah mau kira..ahahahhahahahahah.. anyway, mampu ke kita menjalani hidup seperti Barbie di real life? atau ya hanya menjadi fantasi kita semata2 selama lamanya??????

No comments:

Post a Comment