Thursday 23 April 2015

Kejutan buat parents

Cuti Midsem yang lepas sa telah balik ke Sibu tanpa pengetahuan parents..hehehhehehehe.. mau buat suprise pada mereka.. akhirnya suprise sa berjaya.. n kegembiraan xterhingga tu xdpt sa bayangkan..
setibanya sa di Sibu malam tu, sa suruh kawan baik sa ni ambil hah...
handsome x?

Tapi si dia sudah berpunya tu..ahahhahaha.. jangan dikacau
Kami telah jadi kawan sejak darjah 5 lagi.. jadi macam adik beradik suda. Even parent ok saja kalau kami hang out sama2 sbb parents pun kenal.. Malam tu dah lah hari hujan, smpai saja di pagar,trus call adik saya sorang ni

 
"Bang,tolong buka pintu pagar" ,"Hah, kenapa? Dimana kau?" " Disini lah,depan pagar,tapi jangan kasitau Mamy" "Serius? ya bha, cepat buka ni pagar"
hehehehhehehhe.. kami panggil dia abang sebab dia adik lelaki pertama dalam 4 orang adik beradik. Nasib baik dia sporting.
Si mamy n bapa pun terpinga2 lepas tengok sa datang n pluk mereka dari belakang.. maklumlah, focus tu dorang menonton movie..ahahahaha.. bapa siap gesek2 mata dia lagi untuk tahu betulkan itu saya..arghhh.. so sweet.. tp gambar dorang xdisertakan disini sebab bapa xsuruh..hehehhehee..
Ini pula Si Mimi saya..
muahhhhhhhhhhhhh
Datang saja saya dia terus main ngan saya.. Sa mau juga selfie katanya..ahahahahhaha.. Kiut kan dia. Thats why I love him.

Ini pula saya.. nampak x kegembiraan yang tak terkatanya di situ? apabila berada di rumah.. HOME SWEET HOME................

No comments:

Post a Comment