Tuesday 5 May 2015

cuti 4 hari

Sepanjang 4 hari cuti yang lepas, sa rasa cuti sa dimanfaatkan dengan sebaiknya... malah saya  rasa stress saya dapat dilepaskan suda.. apa yg saya buat cuti 4 hari yang lpas? baiklah.. saya cerita ya.. 4 hari yang lepas. saya attend Campus Alpha di Kajang.. back to basic.. saya blajar balik pasal agama saya.. walaupun kami merupakan antara peserta tertua, but kmi xkisah... ahahahhhahhaa.. mana x nya.. plajar lain kebnykan nya berumur 17-19...auwwwww.. malah ada antara mereka yg nmpk sngt matang walau umur muda dri kami ni...Sini sa sertakan gambar2 selfie kmi..ahahahhahaa.. biasalah zaman selfie katakan
 Ini pula time budak2 UKM tiba2 nak sharing sal kisah hidup masing2..topik hangat adalah pasal BERCINTA.. gonna miss this moment
 Sumandak2 plus kumang2
 Ini pula Father saya dari kampung.. tkejut ni tgk dia ada datang.. Dia kata xknl suda saya, dulu masih kecik,,,skrg besar suda saya dia kata.. Father yang sangat friendly dan sangat menyenangkan

Ini pula time kami dikumpulkan dalam kelas dan kami akan cakap Selamat Pagi Cikgu pada sesiapa yang melimpas.. Sangat enjoy kacau org
Berakhirlah kem kami 3 hari 2 malam... jumpa bnyk kawan2 baru...adik2 baru.. blajar sesuatu yang baru.. looking forward to the new camp..
Lagu Tema " Bangkitlah Belia" bermain di kepala
Hari terakhir cuti saya, iaitu semalam, dihabiskan dengan menyertai Family Day pula..hehehhehehhe.. kami dijemput membantu komuniti di St.Katherine's Church untuk ajar zumba

Jadi saya rasa masa cuti saya dihabiskan dengan pekara berfaedah.. anda pula bagaimana???

No comments:

Post a Comment