Monday 18 May 2015

Lab Test

Lab test.... mula-mula dulu ingatkan lab test ni untuk subjek sains sahaja.. ya lah.. sebab itu je yg kita study time sekolah menengah..ahahhahahahhaa.. di matrik pun lab test khas untuk budak sains.. kita dh beralih ke bidang perakaunan ,trus semua pasal lab test dilupakan.. hahahahhahaa.. tetapi kan, selepas masuk UKM, rupanya ada juga lab test untuk budak ekonomi..ahahahahahhaa.. n itu adalah untuk subjek Aplikasi Komputer.

Lab test pertama mmg gila la saya rasa. mana tak nya, siap suda semua nya.. sekali Excel xdpt buka.. Time tu saya rasa mcm nak menjerit, menangis dan sebagainya.. sbb masa hampir tamat.. nasib ada sir tolong kasi calm..ahahahahhahaha.. tutup dulu laptop kata sir.. Puji Tuhan lepas tu Excel dapat dibuka...hehehehhehheee.. markah tu saya tak tau lah macam mana... sbb saya rasa macam ada satu soalan tu sa salah baca..uhuhuhuhuhuh

Lab test dua baru ja berakhir minggu lepas.. n kali ni lebih mencabar.. berkaitan Access.. itu lah kali pertama sa menggunakan Access sepanjang 20 tahun sa hidup.ahahhahahahaa.. biasanya guna word n powerpoint ja... untuk Access, saya rasa yg paling sukar adalah lukis switchboard.. sbb sa mmg bangang sikit melukis ni.ahahhahaa.. jujur jujur.. kata sir.. jangan bohong2

Minggu ni pula tugasan terakhir kita.. iaitu powerpoint.. ni  pun sa bodoh2 juga..ahahahhahhahaa.. namun still harap semuanya berjalan lancar.. Amin

No comments:

Post a Comment