Friday 20 March 2015

Alasan

Alasan??? Apa yg sa nak cakap pasal alasan? Semua pekara yang terjadi pasti ada alasannya. Lambat ke kelas? Alasan yang biasa digunakan, tiada bas , walaupun bukan itu yang sebenarnya.. ahahahhahaha.. Bangun lewat? Buat assignment,paduhal tonton movie sampai pagi.. Berhenti lah membuat alasan kawan2,kalau salah tu mengaku la, tapi kalau nak bohong juga, boleh. tapi jangan KANTOI..ahahahhahaa, merapu ja ni. xtau nak cakap apa. Yang saya tahu, semua orang ada alasan tersendiri untuk apa yang mereka lakukan.
#hatersgonnahate
Berbalik pada situasi Ell.
Nak dikatakan saya membuat alasan untuk xmakan sama kawan2 xbole juga, sebab saya mmg ada alasan tersendiri, sama ada time tu masa xsesuai or sa busy. Masa yang xsesuai ialah,ajak saya time saya tidur,time sa mandi(mmg lah xreply),or ajak saya time sa tengah wat assignment. Jadi kalau kalian xlayan saya hanya kerana itu,lantaklah, Im not a clown that need to entertain everyone, Im just me. The real me. At least saya bagitau kenapa sa xdatang or whatever it is, korang xnak terima lantak lah. F**k!
Dont try to mess up with me

No comments:

Post a Comment