Friday 6 March 2015

KEJAHILAN DIRI KU

First of all saya nak ucapkan selamat pagi.ahahahahha... ya lah sekarang kan jam 1 pagi suda.
2 hari yang lepas adalah birthday MIMI saya. 5 MAC 2015. Mimi genap 4 tahun suda tahun ni. Saya mula adopt dia pada 5 MAC 2011 . Saya sayang sangat dia. Tapi bukan itu yang saya nak cerita,yang saya nak cerita adalah pasal kejahilan saya disebalik muka yang polos ni. Polos ke?? ahahahhaha.. Itu saya no komen,semuanya bergantung pada yang menilai. Sebelum saya mengadopt si MIMI,saya merupakan seorang yang sangat kejam . Saya
akan menendang kucing atau menghalaunya sekiranya mereka mendekati saya. Ntah kenapa saya pun xtau. Saya rasa mereka semua kotor ..hehehehehe.  Jangan marah ar pencinta kucing . hehehehhe.. Time tu Ell xmatang lagi. Ye lah, kecik2 dulu. Mamy Ell pun xleh dekat ngan haiwan yang berbulu kerana dia asma, so mungkin sebab itu Ell berkelakuan begitu. Silap Ell kerana bersikap kejam terhadap binatang dan Ell sangat menyesalinya. Sejak membela Mimi hati Ell juga telah lembut(kot) hahahhaha..Ni  Ell sertakan gambar MIMI time Ell adopt dia mula2 dulu,time tu dia baru 2 minggu kot ,first experience bela kucing, Ell xtau menahu


Ell pun masi nampak muda n kurus time tu..ahahahaa.. angkat bakul dulu k. Sekarang, Ell lebih caring suda sama binatang2 tapi Ell xsentuh kucing lain selain Mimi. Nak ditanya kenapa??? Esok lusa la Ell cerita k, mau tengok drama dulu. Hujung minggu katakan.. well..bye,nnti Ell akan tunjukkan gambar MIMI yg terbaru. Mornight uolllssss

No comments:

Post a Comment